2016
Chinese e-shops from the Czech B2C customers’ point of view
SOLAROVÁ, PetraZákladní údaje
Originální název
Chinese e-shops from the Czech B2C customers’ point of view
Název česky
Čínské e-shopy z pohledu českých B2C zákazníků
Autoři
SOLAROVÁ, Petra
Vydání
China, Innovative Economic Symposium 2016: Trade and economic relations between China and Central Europe, od s. 1-11, 12 s. 2016
Nakladatel
Neuveden
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Čína
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-7-5103-1428-5
Klíčová slova česky
Čínské e-shopy; on-line nakupování; e-commerce; B2C; čeští zákazníci
Klíčová slova anglicky
Chinese e-shops; on-line shopping; e-commerce; B2C; Czech customers
Štítky
Změněno: 16. 3. 2017 10:26, Hana Dlouhá
V originále
This paper deals with shopping in B2C Chinese e-shops and it focuses on Czech customers who have already made a purchase there. The aim of this paper is firstly to explore what influences and forms the Czech B2C customers’ point of view on Chinese e-shops, and secondly to identify advantages and disadvantages of buying in these e-shops. For purposes of the first and partially also of the second aim, data were obtained through Internet searching. The found materials were evaluated critically by means of content analysis principles. Besides this, two case studies were created in order to explain particular advantages and disadvantages more complexly.
Česky
Článek se zabývá nákupy v čínských e-shopech. Zaměřuje se na české zákazníky, kteří již někdy v nějakém čínském e-shopu nakupovali. Cílem článku je nejprve prozkoumat, co ovlivňuje a formuje názor českých zákazníků na čínské e-shopy, a poté identifikovat výhody a nevýhody nakupování v těchto e-shopech. Pro účely prvního a částečně též druhého cíle byla získána data prostřednictvím vyhledávání na internetu. Takto nalezené materiály byly kriticky zhodnoceny za využití principů obsahové analýzy. Kromě toho byly vytvořeny dvě případové studie, které se snaží vysvětlit jednotlivé výhody a nevýhody mnohem komplexněji.