D 2016

Chinese e-shops from the Czech B2C customers’ point of view

SOLAROVÁ, Petra

Základní údaje

Originální název

Chinese e-shops from the Czech B2C customers’ point of view

Název česky

Čínské e-shopy z pohledu českých B2C zákazníků

Autoři

SOLAROVÁ, Petra

Vydání

China, Innovative Economic Symposium 2016: Trade and economic relations between China and Central Europe, od s. 1-11, 12 s. 2016

Nakladatel

Neuveden

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Čína

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-7-5103-1428-5

Klíčová slova česky

Čínské e-shopy; on-line nakupování; e-commerce; B2C; čeští zákazníci

Klíčová slova anglicky

Chinese e-shops; on-line shopping; e-commerce; B2C; Czech customers

Štítky

Změněno: 16. 3. 2017 10:26, Hana Dlouhá

Anotace

V originále

This paper deals with shopping in B2C Chinese e-shops and it focuses on Czech customers who have already made a purchase there. The aim of this paper is firstly to explore what influences and forms the Czech B2C customers’ point of view on Chinese e-shops, and secondly to identify advantages and disadvantages of buying in these e-shops. For purposes of the first and partially also of the second aim, data were obtained through Internet searching. The found materials were evaluated critically by means of content analysis principles. Besides this, two case studies were created in order to explain particular advantages and disadvantages more complexly.

Česky

Článek se zabývá nákupy v čínských e-shopech. Zaměřuje se na české zákazníky, kteří již někdy v nějakém čínském e-shopu nakupovali. Cílem článku je nejprve prozkoumat, co ovlivňuje a formuje názor českých zákazníků na čínské e-shopy, a poté identifikovat výhody a nevýhody nakupování v těchto e-shopech. Pro účely prvního a částečně též druhého cíle byla získána data prostřednictvím vyhledávání na internetu. Takto nalezené materiály byly kriticky zhodnoceny za využití principů obsahové analýzy. Kromě toho byly vytvořeny dvě případové studie, které se snaží vysvětlit jednotlivé výhody a nevýhody mnohem komplexněji.