J 2016

Komparace využívaných analýz při zpracování marketingového auditu

PÍCHOVÁ, Romana a Lukáš POLANECKÝ

Základní údaje

Originální název

Komparace využívaných analýz při zpracování marketingového auditu

Název anglicky

Comparisons Used Analyses When Processing Marketing Audit

Autoři

PÍCHOVÁ, Romana (203 Česká republika, domácí) a Lukáš POLANECKÝ (203 Česká republika)

Vydání

Auspicia, České Budějovice, Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2016, 2464-7217

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/75081431:_____/16:00000818

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Klíčová slova česky

marketingový audit; Porterův model pěti sil; STEP analýza; SWOT analýza

Klíčová slova anglicky

marketing audit; Porter’s Five Forces model; STEP analysis; SWOT analysis

Štítky

Změněno: 20. 10. 2016 10:30, Hana Dlouhá

Anotace

V originále

Příspěvek je věnován problematice marketingového auditu. Účelem tohoto článku je seznámit čtenáře s problematikou marketingového auditu, definovat jeho náplň a obsah, stanovit a charakterizovat jeho účel, cíl a přínosy pro auditovaný podnik. Dále poukázat na možnost využití analýz, které mohou být pro podnik při vykonání marketingového auditu přínosné a které podniku určí jejich slabá místa a problematické oblasti, či naopak určí jejich silné stránky a možné příležitosti. Cílem příspěvku je navrhnout podnikům optimální kombinaci užívaných analýz při zpracování marketingového auditu.