J
2016
MOTIVAČNÍ ÚČINKY VÍCESLOŽKOVÉHO HODNOCENÍ STUDENTŮ V PREZENČNÍM STUDIU
HLAVÁČOVÁ, Irena
Basic information
Original name
MOTIVAČNÍ ÚČINKY VÍCESLOŽKOVÉHO HODNOCENÍ STUDENTŮ V PREZENČNÍM STUDIU
Name (in English)
INCENTIVE EFFECTS OF MULTICOMPONENT EVALUATION OF STUDENTS IN FULL-TIME STUDIES
Authors
HLAVÁČOVÁ, Irena (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)
Edition
Trendy ve vzdělávání, Olomouc, Univerzita Palackého v Olomouci, 2016, 1805-8949
Other information
Type of outcome
Článek v odborném periodiku
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/75081431:_____/16:00000729
Organization unit
Institute of Technology and Business in České Budějovice
Keywords (in Czech)
hodnocení; tvůrčí přístup; motivace; efektivnost výuky
Keywords in English
evaluation; creative approach; motivation; teaching effectiveness
V originále
Příspěvek analyzuje studijní výsledky zimního semestru 2015 předmětu Fyzika v logistických procesech, porovnává výsledky denního a kombinovaného studia s analogickými výsledky v předchozím akademickém roce a předkládá možnost zvýšení efektivnosti výuky fyziky v navazujícím studiu logistiky používáním vícesložkového hodnocení aktivity studentů v denním studiu.
In English
Presented analysis of winter-term 2015 course of the subject “Physics in logistics processes” compares the results of both full-time and combined studies with those achieved in the previous academic year and proposes the possibility of increasing the effectiveness of teaching physics in the engineering studies by implementation of multi-item activity evaluation of full-time students.
Displayed: 9/11/2024 06:19