2015
Repeated GPR Measurements Carried Out On a Test Field Facility
GRINČ, Michal, Terezie VONDRÁČKOVÁ, Martin SLABEJ, Ján LIŽBETIN, Stanislav ŠKODA et. al.Základní údaje
Originální název
Repeated GPR Measurements Carried Out On a Test Field Facility
Název česky
Opakovaná měření GPR radarem prováděno na pokusném testovacím poli
Autoři
GRINČ, Michal (703 Slovensko), Terezie VONDRÁČKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Martin SLABEJ (703 Slovensko), Ján LIŽBETIN (703 Slovensko, domácí) a Stanislav ŠKODA (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Amsterdam, Procedia Earth and Planetary Science, vol. 15 : The World Multidisciplinary Earth Sciences Symposium, WMESS 2015, od s. 37-42, 6 s. 2015
Nakladatel
Elsevier
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
Zemský magnetismus, geodesie, geografie
Stát vydavatele
Nizozemské království
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Kód RIV
RIV/75081431:_____/15:00000599
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISSN
UT WoS
000370751200006
Klíčová slova česky
GPR; anténa 2 GHz; zkušební pole; GPR profilování
Klíčová slova anglicky
GPR; horn antenna; 2 GHZ; test field; GPR profiling
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 15. 4. 2016 13:52, Věra Kostková
V originále
The repeated GPR measurements are carried out in order to investigate the internal changes in road construction after some time of usage. For this purpose, a test field constructed at the University of Žilina is used. The test field is investigated by GPR system with 2 GHz horn type antenna. Based on the survey, the best degradation model and prediction of future pavement degradation will be set. Two results of GPR investigation are presented in this article.
Česky
Opakované měření pozemním georadarem (GPR) byli prováděny s cílem vyšetřit vnitřní změny probíhající v čase v silničním tělese po určité době používání. Pro tento účel bylo použito zkušebního pole postaveného na Žilinské univerzitě v Žilině. Zkušební pole bylo vyšetřováno systémem GPR s 2 GHz anténou. Na základě průzkumu a jejich výsledků byla stanovená také predikce degradačního modelu a predikce budoucí degradace vozovky. Dvě série výsledků GPR šetření jsou uvedeny v tomto článku.