D 2015

Repeated GPR Measurements Carried Out On a Test Field Facility

GRINČ, Michal, Terezie VONDRÁČKOVÁ, Martin SLABEJ, Ján LIŽBETIN, Stanislav ŠKODA et. al.

Základní údaje

Originální název

Repeated GPR Measurements Carried Out On a Test Field Facility

Název česky

Opakovaná měření GPR radarem prováděno na pokusném testovacím poli

Autoři

GRINČ, Michal (703 Slovensko), Terezie VONDRÁČKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Martin SLABEJ (703 Slovensko), Ján LIŽBETIN (703 Slovensko, domácí) a Stanislav ŠKODA (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Amsterdam, Procedia Earth and Planetary Science, vol. 15 : The World Multidisciplinary Earth Sciences Symposium, WMESS 2015, od s. 37-42, 6 s. 2015

Nakladatel

Elsevier

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

Zemský magnetismus, geodesie, geografie

Stát vydavatele

Nizozemské království

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Kód RIV

RIV/75081431:_____/15:00000599

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISSN

UT WoS

000370751200006

Klíčová slova česky

GPR; anténa 2 GHz; zkušební pole; GPR profilování

Klíčová slova anglicky

GPR; horn antenna; 2 GHZ; test field; GPR profiling

Štítky

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 15. 4. 2016 13:52, Věra Kostková

Anotace

V originále

The repeated GPR measurements are carried out in order to investigate the internal changes in road construction after some time of usage. For this purpose, a test field constructed at the University of Žilina is used. The test field is investigated by GPR system with 2 GHz horn type antenna. Based on the survey, the best degradation model and prediction of future pavement degradation will be set. Two results of GPR investigation are presented in this article.

Česky

Opakované měření pozemním georadarem (GPR) byli prováděny s cílem vyšetřit vnitřní změny probíhající v čase v silničním tělese po určité době používání. Pro tento účel bylo použito zkušebního pole postaveného na Žilinské univerzitě v Žilině. Zkušební pole bylo vyšetřováno systémem GPR s 2 GHz anténou. Na základě průzkumu a jejich výsledků byla stanovená také predikce degradačního modelu a predikce budoucí degradace vozovky. Dvě série výsledků GPR šetření jsou uvedeny v tomto článku.