2016
Marketing Controlling in Czech Companies
LUKOSZOVÁ, Xenie, Kateřina UHLÁŘOVÁ a Lukáš POLANECKÝZákladní údaje
Originální název
Marketing Controlling in Czech Companies
Název česky
Marketingová kontrola v českých firmách
Autoři
LUKOSZOVÁ, Xenie, Kateřina UHLÁŘOVÁ a Lukáš POLANECKÝ
Vydání
Hradec Králové, Hradec Economic Days, od s. 541-548, 8 s. 2016
Nakladatel
University of Hradec Králové
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-7435-636-0
ISSN
Klíčová slova česky
marketingové ovládání; středně velká firma; velké společnosti; primární výzkum; marketingové metriky
Klíčová slova anglicky
marketing controlling; medium-sized company; large company; primary research; marketing metrics
Štítky
Změněno: 1. 3. 2017 11:10, Hana Dlouhá
V originále
The aim of this empirical research was to evaluate the circumstances concerning the use of marketing controlling in practice in medium-sized and large companies with registered offices in the Czech Republic, with a focus on the different roles of marketing controlling, its organizational integration in the business and marketing metrics used for evaluating the effectiveness of marketing activities. The primary survey was conducted via an online questionnaire prepared in advance. For the purposes of the implementation of the empirical investigation a basic set was defined on the basis of registered economic subjects in the Czech Republic. The sample consisted of 400 respondents.
Česky
Cílem tohoto empirického výzkumu bylo zhodnotit okolnosti týkající se použití marketingového řízení v praxi středních a velkých společností se sídlem v České republice, se zaměřením na různé funkce marketingového řízení, jeho organizační začlenění v podniku a marketingové metriky sloužící pro vyhodnocení efektivity marketingových aktivit. Základní průzkum byl proveden prostřednictvím předem připraveného on-line dotazníku. Pro účely provedení empirického šetření byl základní sobor definován na základě registrovaných ekonomických subjektů v České republice. Vzorek představuje 400 respondentů.