LUKOSZOVÁ, Xenie, Kateřina UHLÁŘOVÁ a Lukáš POLANECKÝ. Marketing Controlling in Czech Companies. In Pavel Jedlička. Hradec Economic Days. Hradec Králové: University of Hradec Králové. s. 541-548. ISBN 978-80-7435-636-0. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketing Controlling in Czech Companies
Název česky Marketingová kontrola v českých firmách
Autoři LUKOSZOVÁ, Xenie, Kateřina UHLÁŘOVÁ a Lukáš POLANECKÝ.
Vydání Hradec Králové, Hradec Economic Days, od s. 541-548, 8 s. 2016.
Nakladatel University of Hradec Králové
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-80-7435-636-0
ISSN 2464-6067
Klíčová slova česky marketingové ovládání; středně velká firma; velké společnosti; primární výzkum; marketingové metriky
Klíčová slova anglicky marketing controlling; medium-sized company; large company; primary research; marketing metrics
Štítky KEM7
Změnil Změnila: Hana Dlouhá, učo 19800. Změněno: 1. 3. 2017 11:10.
Anotace
The aim of this empirical research was to evaluate the circumstances concerning the use of marketing controlling in practice in medium-sized and large companies with registered offices in the Czech Republic, with a focus on the different roles of marketing controlling, its organizational integration in the business and marketing metrics used for evaluating the effectiveness of marketing activities. The primary survey was conducted via an online questionnaire prepared in advance. For the purposes of the implementation of the empirical investigation a basic set was defined on the basis of registered economic subjects in the Czech Republic. The sample consisted of 400 respondents.
Anotace česky
Cílem tohoto empirického výzkumu bylo zhodnotit okolnosti týkající se použití marketingového řízení v praxi středních a velkých společností se sídlem v České republice, se zaměřením na různé funkce marketingového řízení, jeho organizační začlenění v podniku a marketingové metriky sloužící pro vyhodnocení efektivity marketingových aktivit. Základní průzkum byl proveden prostřednictvím předem připraveného on-line dotazníku. Pro účely provedení empirického šetření byl základní sobor definován na základě registrovaných ekonomických subjektů v České republice. Vzorek představuje 400 respondentů.
VytisknoutZobrazeno: 18. 4. 2024 21:56