2015
			
	    
	
	
    Methodology for Determining the Traffic Volumes on Urban Roads in the Czech Republic
BARTUŠKA, Ladislav; Ondrej STOPKA a Ján LIŽBETINZákladní údaje
Originální název
Methodology for Determining the Traffic Volumes on Urban Roads in the Czech Republic
	Název česky
Metodika pro určování objemu provozu na  městských pozemních komunikacích v České republice
	Autoři
BARTUŠKA, Ladislav (203 Česká republika, garant, domácí); Ondrej STOPKA (703 Slovensko, domácí) a Ján LIŽBETIN (703 Slovensko, domácí)
			Vydání
 1. vyd. Kaunas (Lithuania), Transport Means - Proceedings of the 19th International Scientific Conference on Transport Means, od s. 215-218, 4 s. 2015
			Nakladatel
Kaunas University of Technology
		Další údaje
Jazyk
angličtina
		Typ výsledku
Stať ve sborníku
		Obor
50700 5.7 Social and economic geography
		Stát vydavatele
Litva
		Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
		Forma vydání
tištěná verze "print"
		Kód RIV
RIV/75081431:_____/15:00000572
		Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
			ISSN
Klíčová slova česky
objem dopravy; dopravní plánování; AADT; průměrná denní hustota provozu; městské pozemní komunikace; faktory rozšíření
		Klíčová slova anglicky
traffic volumes; transportation planning; AADT; average daily traffic; urban roads; expansion factors
		
				
				Změněno: 8. 2. 2016 12:04, Mgr. Václav Karas
				
		V originále
This paper discusses the methodology for determination of traffic volumes on roads in the Czech Republic. The current methodology does not reflect some of the specific characters of traffic on urban roads and the unified set of expansion factors to determine the final intensities (and AADT) is used regardless of the specific purposes of individual urban roads. The paper outlines the possibilities for improving the methodology for determining the traffic intensity on these types of urban roads.
				Česky
Tento článek popisuje metodiku pro určování objemu provozu na pozemních komunikacích v České republice. Současná metodika nereflektuje některé ze specifických vlastností dopravy na městských pozemních komunikacích a jednotné sady expanzních faktorů pro stanovení konečné intenzity (a AADT) se používají bez ohledu na konkrétní účely jednotlivých městských komunikací.  Článek nastiňuje možnosti pro zlepšení metodiky pro určování dopravní intenzity na těchto typech městských pozemních komunikací.