D 2015

Methodology for Determining the Traffic Volumes on Urban Roads in the Czech Republic

BARTUŠKA, Ladislav, Ondrej STOPKA a Ján LIŽBETIN

Základní údaje

Originální název

Methodology for Determining the Traffic Volumes on Urban Roads in the Czech Republic

Název česky

Metodika pro určování objemu provozu na  městských pozemních komunikacích v České republice

Autoři

BARTUŠKA, Ladislav (203 Česká republika, garant, domácí), Ondrej STOPKA (703 Slovensko, domácí) a Ján LIŽBETIN (703 Slovensko, domácí)

Vydání

1. vyd. Kaunas (Lithuania), Transport Means - Proceedings of the 19th International Scientific Conference on Transport Means, od s. 215-218, 4 s. 2015

Nakladatel

Kaunas University of Technology

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50700 5.7 Social and economic geography

Stát vydavatele

Litva

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/75081431:_____/15:00000572

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISSN

Klíčová slova česky

objem dopravy; dopravní plánování; AADT; průměrná denní hustota provozu; městské pozemní komunikace; faktory rozšíření

Klíčová slova anglicky

traffic volumes; transportation planning; AADT; average daily traffic; urban roads; expansion factors

Štítky

Změněno: 8. 2. 2016 12:04, Mgr. Václav Karas

Anotace

V originále

This paper discusses the methodology for determination of traffic volumes on roads in the Czech Republic. The current methodology does not reflect some of the specific characters of traffic on urban roads and the unified set of expansion factors to determine the final intensities (and AADT) is used regardless of the specific purposes of individual urban roads. The paper outlines the possibilities for improving the methodology for determining the traffic intensity on these types of urban roads.

Česky

Tento článek popisuje metodiku pro určování objemu provozu na pozemních komunikacích v České republice. Současná metodika nereflektuje některé ze specifických vlastností dopravy na městských pozemních komunikacích a jednotné sady expanzních faktorů pro stanovení konečné intenzity (a AADT) se používají bez ohledu na konkrétní účely jednotlivých městských komunikací.  Článek nastiňuje možnosti pro zlepšení metodiky pro určování dopravní intenzity na těchto typech městských pozemních komunikací.