HRAZDILOVÁ BOČKOVÁ, Kateřina a Radka VANÍČKOVÁ. Creation of Educational Case Studies for Management Education at Dubnica Technology Institute. Open Online Journal of Research and Education. Hollabrunn: Pädagogische Hochschule Niederösterreich, roč. 4, s. 1 - 9. ISSN 2313-1640. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Creation of Educational Case Studies for Management Education at Dubnica Technology Institute
Název česky Tvorba výukových případových studií managementu vzdělávání na Dubnickém technologickém institutu
Autoři HRAZDILOVÁ BOČKOVÁ, Kateřina a Radka VANÍČKOVÁ.
Vydání Open Online Journal of Research and Education, Hollabrunn, Pädagogische Hochschule Niederösterreich, 2015, 2313-1640.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Rakousko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Klíčová slova česky Kvalitativní výzkum. Metodologie. Případová studie. MBA studium.
Klíčová slova anglicky Qualitative Research. Methodology. Educational Case Studies. MBA Study Programming.
Štítky KEM 2 - A_HRM, KEM 2 - MAD, KEM 4 - PRJ_E2
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Ing. Radka Vaníčková, Ph.D., MBA, učo 15363. Změněno: 29. 12. 2015 20:21.
Anotace
Case study is typical method of qualitative research, an important tool for teaching of economics and managerial disciplines in the educational and study programs. Application and use of case studies in teaching are widely discussed, praised or criticized, not only in the academic literature. Far less attention is paid to problems of the creation of case studies. The article discusses the steps, limitations and approaches associated with creation of educational case studies for MBA study programs at Dubnica Technology Institute in Dubnice nad Váhom or other educational and training institutions in the Slovakia and in abroad.
Anotace česky
Případová studie je typická metoda kvalitativního výzkumu, důležitým nástrojem pro výuku ekonomiky a manažerských disciplín ve vzdělávacích a studijních programech. Aplikace a využití případových studií ve výuce jsou široce diskutovány, kladně hodnoceny nebo kritizovány, a to nejenom v odborné literatuře. Daleko menší pozornost je věnována problematice tvorby případových studií. Článek popisuje jednotlivé kroky, omezení a přístupy spojené s tvorbou vzdělávacích případových studií pro MBA studijních programů na Dubnickém technologickém institutu v Dubnici nad Váhom nebo jiných vzdělávacích a školicích institucích na Slovensku a v zahraničí.
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 08:10