2015
			
	    
	
	
    The quality of service in the public transport and shipping industry
STOPKA, Ondrej; Ivana ŠIMKOVÁ a Vladimír KONEČNÝZákladní údaje
Originální název
The quality of service in the public transport and shipping industry
	Název česky
Kvalita služeb ve veřejné dopravě a lodním průmyslu
	Autoři
STOPKA, Ondrej (703 Slovensko, garant, domácí); Ivana ŠIMKOVÁ (703 Slovensko) a Vladimír KONEČNÝ (703 Slovensko)
			Vydání
 Nase More, Dubrovnik, University of Dubrovnik, 2015, 0469-6255
			Další údaje
Jazyk
angličtina
		Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
		Obor
20104 Transport engineering
		Stát vydavatele
Chorvatsko
		Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
		Kód RIV
RIV/75081431:_____/15:00000553
		Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
			Klíčová slova česky
systém řízení kvality; veřejná doprava; lodní průmysl; spokojenost; služby
		Klíčová slova anglicky
Public transport; Quality management system; Satisfaction; Service; Shipping industry
		
				
				Změněno: 1. 4. 2016 23:33, Mgr. Václav Karas
				
		V originále
This paper deals with the quality system in public transport and the shipping industry. The quality in transport is a significant determinant of the demand. It is an important tool for customer retention and it also has effects on the performance and economic results of the organization in the competitive environment. The increasing level of satisfaction must be one of the main objectives of each organization. The purpose of quality standards in public transport and the shipping industry implementation, as well as the example of measuring customer satisfaction in public transport, will be shown in this article. The questionnaire will be used and those results will be compared with the real value (the measurement of quality criteria in real conditions).
				Česky
Tento dokument se zabývá kvalitou systému v osobní dopravě a lodním průmyslu. Kvalita v dopravě je významnou poptávanou položkou. Kvalita je důležitý prostředek pro udržení zákazníků a také má vliv na výkon a ekonomické výsledky organizace v konkurenčním prostředí. Zvyšování spokojenosti musí být jedním z hlavních cílů každé společnosti. V tomto článku je prezentován účel standardů kvality ve veřejné dopravě a implementace lodního průmyslu, stejně tak jako příklad měření spokojenosti zákazníků ve veřejné dopravě. Dotazník bude použit a jeho výsledky budou porovnány s reálnou hodnotou (srovnání kvalitativních kritérií v reálných podmínkách).