2015
			
	    
	
	
    Measuring the quality impacts on the performance in transport company
ŠIMKOVÁ, Ivana; Vladimír KONEČNÝ; Štefan LIŠČÁK a Ondrej STOPKAZákladní údaje
Originální název
Measuring the quality impacts on the performance in transport company
	Název česky
Míra působení jakosti na výkon dopravní společnosti
	Autoři
ŠIMKOVÁ, Ivana (703 Slovensko, garant); Vladimír KONEČNÝ (703 Slovensko); Štefan LIŠČÁK (703 Slovensko) a Ondrej STOPKA (703 Slovensko, domácí)
			Vydání
 Transport Problems, Katowice (Polsko), Silesian University of Technology, 2015, 1896-0596
			Další údaje
Jazyk
angličtina
		Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
		Obor
50700 5.7 Social and economic geography
		Stát vydavatele
Polsko
		Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
		Kód RIV
RIV/75081431:_____/15:00000526
		Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
			Klíčová slova česky
EN ISO 9001; systémy řízení jakosti; dopravní společnost; jakost; výkon
		Klíčová slova anglicky
EN ISO 9001; quality management systems; transport company; quality; performance
		
				
				Změněno: 19. 2. 2016 11:45, Mgr. Václav Karas
				
		V originále
The paper deals with the problem of service quality, quantification of the level of quality and evaluation of service quality in freight road transport companies. The impact of the transport service quality on the performance of road freight transport is necessary to quantify a level of service quality but also define and objectively evaluate the performance of road freight transport with the help of an appropriate set of performance indicators and methods. For examining relation and quantification of the transport service quality impact in road freight transport it is necessary to apply the appropriate method. This paper includes practical application of particular method, as well.
				Česky
Článek se zabývá otázkou jakosti služeb, kvantifikací úrovně jakosti a hodnocení jakosti služeb ve společnostech provozujících nákladní silniční dopravu. Vliv jakosti dopravních služeb na produkci silniční nákladní dopravy je nezbytný pro kvantifikaci úrovně jakosti služeb, ale také pro definici a objektivní hodnocení výkonu silniční nákladní dopravy pomocí souboru vhodných ukazatelů a metod. Pro zkoumání vztahu a kvantifikaci vlivu jakosti služeb v silniční nákladní dopravě je nezbytné aplikovat odpovídající metody. V tomto článku je mimo jiné uveden také konkrétní praktický příklad již aplikované metody.