D 2014

Target Language Use in the Classroom

TURINSKÁ, Libuše a Daniel RAUŠER

Základní údaje

Originální název

Target Language Use in the Classroom

Název česky

Použití cílového jazyka při výuce

Vydání

1. vyd. Hradec Králové, Sborník příspěvků MezinárodníMasarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2014, od s. 1892-1895, 4 s. 2014

Nakladatel

MAGNANIMITAS

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-87952-07-8

Klíčová slova česky

cílový jazyk; mateřský jazyk; osvojení; studium; komunikace

Klíčová slova anglicky

target language; mother tongue; acquisition; learning; communication

Štítky

Změněno: 25. 2. 2016 11:09, Mgr. Daniel Raušer

Anotace

V originále

The paper deals with the importance of the target language in the classroom, difference between learning and acquisition, the role of mother tongue in English language teaching, and the importance of the classroom environment for acquisition of a foreign language. There are defined typical situations where teachers tend to use either mother tongue or target language, and a few situations where mother tongue use is not seen as a disturbing factor.

Česky

Tento příspěvek rozebírá důležitost používání cílového jazyka při výuce cizích jazyků, a roli mateřského jazyka při procesu osvojování si jazyka cizího. Definuje situace, ve kterých se použití mateřského jazyka jeví jako vhodné a přirozené, neovlivňující negativně výuku.