J 2013

Nový přístup k strategii marketingové komunikace s využitím metodiky stakeholder circle

SLABÁ, Marie a Marie HESKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Nový přístup k strategii marketingové komunikace s využitím metodiky stakeholder circle

Název anglicky

New Approach to Marketing Communication Strategy with Utilization of Stakeholder Circle Methodology

Autoři

SLABÁ, Marie a Marie HESKOVÁ

Vydání

AUSPICIA: recenzovaný časopis pro otázky společenských věd, České Budějovice, VŠERS, 2013, 1214-4967

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Klíčová slova česky

marketingová komunikace; Metodika Stakeholder Circle; strategie marketingové komunikace

Klíčová slova anglicky

marketing communication; Stakeholder Circle Methodology;marketing communication strategy

Štítky

KCRM1, MAK, MAR, MARK, MAR_a
Změněno: 6. 11. 2014 11:34, Mgr. Václav Karas

Anotace

ORIG EN

V originále

: S ohledem na rostoucí počet stakeholderů, zájmových skupin a cílových trhů, na něž se všechny organizace ve svých marketingových komunikačních strategiích zaměřují, je nutné hledat i nové cesty k pojetí koncepcí a přístupů efektivní marketingové komunikace a strategie marketingové komunikace. Cílem tohoto článku je navrhnout nový přístup k strategii marketingové komunikace, který bude propojovat tradiční pojetí strategie marketingové komunikace a moderní Metodiku Stakeholder Circle, která je zaměřena na analýzu, prioritizaci a mapování stakeholderů. Cílem tohoto nového pojetí je zapojení účinnějšího targetingu do oblasti strategie marketingové komunikace, který je zahrnut v Metodice Stakeholder Circle.
Zobrazeno: 18. 10. 2024 14:13