BERNDT, Ralph, Claudia Fantapié ALTOBELLI and Matthias SANDER. Mezinárodní marketingový management : [globalizace a světové trhy, marketingové plánování a controlling, potenciál a lidské zdroje]. 1. vydání. Brno: Computer Press, 2007, 360 pp. ISBN 978-80-251-1641-8.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Mezinárodní marketingový management : [globalizace a světové trhy, marketingové plánování a controlling, potenciál a lidské zdroje]
Authors BERNDT, Ralph, Claudia Fantapié ALTOBELLI and Matthias SANDER.
Edition 1. vydání. Brno, 360 pp. 2007.
Publisher Computer Press
Other information
Type of outcome Book on a specialized topic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Institute of Technology and Business in České Budějovice
ISBN 978-80-251-1641-8
Changed by Changed by: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Changed: 7/10/2014 14:52.
PrintDisplayed: 2/5/2024 05:41