BERNDT, Ralph, Claudia Fantapié ALTOBELLI a Matthias SANDER. Mezinárodní marketingový management : [globalizace a světové trhy, marketingové plánování a controlling, potenciál a lidské zdroje]. 1. vydání. Brno: Computer Press, 2007, 360 s. ISBN 978-80-251-1641-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Mezinárodní marketingový management : [globalizace a světové trhy, marketingové plánování a controlling, potenciál a lidské zdroje]
Autoři BERNDT, Ralph, Claudia Fantapié ALTOBELLI a Matthias SANDER.
Vydání 1. vydání. Brno, 360 s. 2007.
Nakladatel Computer Press
Další údaje
Typ výsledku Odborná kniha
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-80-251-1641-8
Změnil Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 7. 10. 2014 14:52.
VytisknoutZobrazeno: 3. 5. 2024 16:54