Informační systém VŠTE
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s. 304 s. ISBN 978-80-247-3527-6. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Moderní metody a techniky marketingového výzkumu
Autoři KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ.
Vydání 1. vydání. Praha, 304 s. 2011.
Nakladatel Grada Publishing, a.s.
Další údaje
Typ výsledku Odborná kniha
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-80-247-3527-6
Štítky MAV, MAV_a
Změnil Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 6. 10. 2014 12:14.
Zobrazeno: 29. 3. 2024 16:41