KARLÍČEK, Miroslav a kolektiv. Základy marketingu. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s. 255 s. ISBN 978-80-247-4208-3. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Základy marketingu
Název česky Základy marketingu
Autoři KARLÍČEK, Miroslav a kolektiv.
Vydání 1. vydání. Praha, 255 s. 2013.
Nakladatel Grada Publishing, a.s.
Další údaje
Typ výsledku Odborná kniha
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-80-247-4208-3
Štítky MAR, MAR_a
Změnil Změnila: Ing. Ivana Čertická, učo 7889. Změněno: 6. 10. 2014 09:12.
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 15:30