2014
Ukazovatele výkonnosti v doprave a logistike
ŠIMKOVÁ, Ivana, Ondrej STOPKA, Jiří KOLÁŘ and Ladislav BARTUŠKABasic information
Original name
Ukazovatele výkonnosti v doprave a logistike
Name in Czech
Ukazatele výkonnosti v dopravě a logistice
Name (in English)
Key Performance Indicators in transport and logistics
Authors
ŠIMKOVÁ, Ivana, Ondrej STOPKA, Jiří KOLÁŘ and Ladislav BARTUŠKA
Edition
1. vyd. Žilina, Horizonty železničnej dopravy 2014 : sborník příspěvků, p. 277-286, 10 pp. 2014
Publisher
Žilinská univerzita v Žiline
Other information
Language
Slovak
Type of outcome
Proceedings paper
Field of Study
10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Country of publisher
Slovakia
Confidentiality degree
is not subject to a state or trade secret
Publication form
printed version "print"
Organization unit
Institute of Technology and Business in České Budějovice
ISBN
978-80-554-0918-4
Keywords (in Czech)
Ukazatele výkonnosti; logistický výkonnostní ukazatel; doprava; logistika; měření; benchmarking
Keywords in English
Key Performance Indicators; Logistics Performance Index; transport; logistics; measurements; benchmarking
Changed: 2/10/2014 10:23, Mgr. Václav Karas
V originále
Ukazovatele výkonnosti, tiež označované ako KPI alebo Key Success Indicators (KSI), pomáhajú organizácii definovať a merať pokrok smerom k cieľom organizácie. V prípade, že organizácia analyzovala svoje poslanie, identifikovala všetky zúčastnené strany a definovala svoje ciele, potrebuje spôsob, ako merať pokrok smerom k týmto cieľom. KPI sú týmito meraniami. KPI sú kvantifikovateľné meranie, vopred schválené, ktoré odrážajú kritické faktory úspechu organizácie. KPI sa budú líšiť v závislosti na organizáciu.
In Czech
Ukazatele výkonnosti, také označované jako KPI nebo Key Success Indicators (KSI), pomáhají organizaci definovat a měřit pokrok směrem k cílům organizace. V případě, že organizace analyzovala své poslání, identifikovala všechny zúčastněné strany a definovala své cíle, potřebuje způsob, jak měřit pokrok směrem k těmto cílům. KPI jsou těmito měřeními. KPI jsou kvantifikovatelné měření, předem schválené, které odrážejí kritické faktory úspěchu organizace. KPI se budou lišit v závislosti na organizaci.