2014
			
	    
	
	
    Ukazovatele výkonnosti v doprave a logistike
ŠIMKOVÁ, Ivana; Ondrej STOPKA; Jiří KOLÁŘ a Ladislav BARTUŠKAZákladní údaje
Originální název
Ukazovatele výkonnosti v doprave a logistike
	Název česky
Ukazatele výkonnosti v dopravě a logistice
	Název anglicky
Key Performance Indicators in transport and logistics
		Autoři
ŠIMKOVÁ, Ivana; Ondrej STOPKA; Jiří KOLÁŘ a Ladislav BARTUŠKA
			Vydání
 1. vyd. Žilina, Horizonty železničnej dopravy  2014 : sborník příspěvků, od s. 277-286, 10 s. 2014
			Nakladatel
Žilinská univerzita v Žiline
		Další údaje
Jazyk
slovenština
		Typ výsledku
Stať ve sborníku
		Obor
10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
		Stát vydavatele
Slovensko
		Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
		Forma vydání
tištěná verze "print"
		Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
			ISBN
978-80-554-0918-4
		Klíčová slova česky
Ukazatele výkonnosti; logistický výkonnostní ukazatel; doprava; logistika; měření; benchmarking
		Klíčová slova anglicky
Key Performance Indicators; Logistics Performance Index; transport; logistics; measurements; benchmarking
		
				
				Změněno: 2. 10. 2014 10:23, Mgr. Václav Karas
				
		V originále
Ukazovatele výkonnosti, tiež označované ako KPI alebo Key Success Indicators (KSI), pomáhajú organizácii definovať a merať pokrok smerom k cieľom organizácie. V prípade, že organizácia analyzovala svoje poslanie, identifikovala všetky zúčastnené strany a definovala svoje ciele, potrebuje spôsob, ako merať pokrok smerom k týmto cieľom. KPI sú týmito meraniami. KPI sú kvantifikovateľné meranie, vopred schválené, ktoré odrážajú kritické faktory úspechu organizácie. KPI sa budú líšiť v závislosti na organizáciu.
				Česky
Ukazatele výkonnosti, také označované jako KPI nebo Key Success Indicators (KSI), pomáhají organizaci definovat a měřit pokrok směrem k cílům organizace. V případě, že organizace analyzovala své poslání, identifikovala všechny zúčastněné strany a definovala své cíle, potřebuje způsob, jak měřit pokrok směrem k těmto cílům. KPI jsou těmito měřeními. KPI jsou kvantifikovatelné měření, předem schválené, které odrážejí kritické faktory úspěchu organizace. KPI se budou lišit v závislosti na organizaci.