2014
			
	    
	
	
    Systém manažérstva kvality v železničnej a cestnej nákladnej doprave
ŠIMKOVÁ, Ivana; Ondrej STOPKA a Rudolf KAMPFZákladní údaje
Originální název
Systém manažérstva kvality v železničnej a cestnej nákladnej doprave
	Název česky
Systém managementu jakosti v železniční a silniční nákladní dopravě
	Název anglicky
Quality Management System in railway and road freight transport
		Autoři
ŠIMKOVÁ, Ivana; Ondrej STOPKA a Rudolf KAMPF
			Vydání
 1. vyd. Žilina, Horizonty železničnej dopravy  2014 : sborník příspěvků, od s. 286-291, 6 s. 2014
			Nakladatel
Žilinská univerzita v Žiline
		Další údaje
Jazyk
slovenština
		Typ výsledku
Stať ve sborníku
		Obor
20104 Transport engineering
		Stát vydavatele
Slovensko
		Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
		Forma vydání
tištěná verze "print"
		Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
			ISBN
978-80-554-0918-4
		Klíčová slova česky
Systém managementu jakosti; železniční doprava; silniční doprava; ISO 9001; ISO 14001; STN EN 13816; STN EN 15140
		Klíčová slova anglicky
Quality Management Systém; railway transport; road transport; ISO 9001; ISO 14001; STN EN 13816; STN EN 15140
		
				
				Změněno: 2. 10. 2014 10:23, Mgr. Václav Karas
				
		V originále
Kvalita služieb v doprave je dôležitým faktorom dopytu. V konkurenčnom prostredí je dôležitým nástrojom pre udržanie zákazníkov a tiež má vplyv na výkon a ekonomické výsledky organizácie. Ak máte konkurenčnú výhodu, znamená to uspokojenie požiadaviek zákazníkov, ale aj prekonanie ich očakávania. Budúcnosť každej organizácie závisí na správanie zákazníkov. Zvyšovanie úrovne spokojnosti musí byť jedným z hlavných cieľov každej organizácie.
				Česky
Kvalita služeb v dopravě je významným faktorem poptávky. V konkurenčním prostředí je důležitým nástrojem pro udržení zákazníků a také má vliv na výkon a ekonomické výsledky organizace. Pokud máte konkurenční výhodu, znamená to uspokojení požadavků zákazníků, ale i překonání jejich očekávání. Budoucnost každé organizace závisí na chování zákazníků. Zvyšování úrovně spokojenosti musí být jedním z hlavních cílů každé organizace.