2014
Spotrebiteľské správanie
KMECOVÁ, Iveta a Ladislav BARTUŠKAZákladní údaje
Originální název
Spotrebiteľské správanie
Název česky
Spotřebitelské chování
Název anglicky
Consumer behaviour
Autoři
Vydání
1. vyd. Žilina, Diagnostika podniku, controlling a logistika : zborník prednášok a príspevkov, od s. 185-188, 4 s. 2014
Nakladatel
Žilinská univerzita v Žilině, Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov. Katedra spojov
Další údaje
Jazyk
slovenština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-554-0856-9
Klíčová slova česky
spotřebitelské chování; spotřebitel; marketingový průzkum
Klíčová slova anglicky
consumer behaviour; consumer; marketing research
Změněno: 6. 5. 2014 13:21, Mgr. Václav Karas
V originále
Podniky, ktoré chcú byť na trhu úspešné, musia poznať správanie spotrebiteľov zahrňujúce ich potreby a na základe ich poznania, stanoviť produkt vyhovujúci požiadavkám spotrebiteľov vo vhodnej kvalite a za správnu cenu. V príspevku načrtáme čiastkové výsledky spotrebiteľského správania, prejavujúce sa na trhu mliečnych výrobkov v dvoch krajoch SR. Nástrojom na získanie údajov bola zvolená dotazníková metóda.
Česky
Podniky, které chtějí být na trhu úspěšné, musí znát chování spotřebitelů zahrnující jejich potřeby a na základě jejich poznání, stanovit produkt vyhovující požadavkům spotřebitelů ve vhodné kvalitě a za správnou cenu. V příspěvku nastínil dílčí výsledky spotřebitelského chování, projevující se na trhu mléčných výrobků ve dvou krajích ČR. Nástrojem k získání údajů byla zvolena dotazníková metoda.
Anglicky
Enterprises that want to be successful in the market have to know the consumer behavior including their needs and determine product satisfying the requirements of consumers in an appropriate quality and at the right price. This article will provide partial results of consumer behavior, occurring in the dairy markets in the two regions of Slovakia. As a tool for gathering data was elected questionnaire method.