PLACHÝ, Jan. Geneze metodiky a hodnocení výstupů z výuky v technických směrech s ohledem na požadavky uživatelské praxe na teoretické znalosti a praktické dovednosti. (Genesis methodology and assessment of learning outcomes in the technical guidance with regard to the requirements of the user practice the theoretical knowledge and practical skills.). In Sborník příspěvků z konference : Výstupy z učení. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2013, p. 100-106. ISBN 978-80-7468-063-2.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Geneze metodiky a hodnocení výstupů z výuky v technických směrech s ohledem na požadavky uživatelské praxe na teoretické znalosti a praktické dovednosti.
Name (in English) Genesis methodology and assessment of learning outcomes in the technical guidance with regard to the requirements of the user practice the theoretical knowledge and practical skills.
Authors PLACHÝ, Jan.
Edition 1. vyd. České Budějovice, Sborník příspěvků z konference : Výstupy z učení, p. 100-106, 7 pp. 2013.
Publisher Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form printed version "print"
Organization unit Institute of Technology and Business in České Budějovice
ISBN 978-80-7468-063-2
Keywords (in Czech) výuka; metodika; hodnocení; klasifikace; hydroizolace
Keywords in English teaching; methodology; evaluation; classification; waterproofing
Tags HYD_2, KST3, STP
Links CZ.1.07/2.2.00/28.0115, plan (intention).
Changed by Changed by: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Changed: 12/3/2014 14:52.
Abstract
Příspěvek se zabývá problematikou formulování výstupů z učení, metodiky a hodnocení u vybraného předmětu technického směru v oboru stavebnictví na VŠTE v Českých Budějovicích v oboru Konstrukce staveb. Porovnává výsledky studentů z prvních dvou semestrů. Výsledky pak společně s požadavky praxe jsou transportovány do nových výstupů předmětu.
Abstract (in English)
The The paper deals with the formulation of learning outcomes, methodology and evaluation of the selected object technical direction in the construction industry on VŠTE in Czech Budejovice in the construction of buildings. It compares the performance of students of the first two semesters. The results then together with practical requirements are transported to the new output object.
PrintDisplayed: 1/5/2024 18:18