KMECOVÁ, Iveta, Robert ZEMAN a Ladislav ŠOLC. Uplatňovanie nástrojov marketingového mixu v obchodnej spoločnosti. In Rudolf Kampf, Ondrej Stopka. Logi 2013 : sborník příspěvků. 1. vyd. Brno: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. s. 219-231. ISBN 978-80-7468-059-5. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Uplatňovanie nástrojov marketingového mixu v obchodnej spoločnosti
Název česky Uplatňování nástrojů marketingového mixu v obchodní společnosti
Název anglicky The application of the means of marketing mix in business company
Autoři KMECOVÁ, Iveta, Robert ZEMAN a Ladislav ŠOLC.
Vydání 1. vyd. Brno, Logi 2013 : sborník příspěvků, od s. 219-231, 13 s. 2013.
Nakladatel Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Další údaje
Originální jazyk slovenština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-80-7468-059-5
Klíčová slova česky marketing; hodnota; zákazník; podnikání; cena výrobku; kvalita služby
Klíčová slova anglicky marketing; (quality) value; customer; business; price of a product; quality of a service
Štítky KEM2, PEK, PRI
Změnil Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 13. 12. 2013 11:17.
Anotace
V príspevku poukazujeme na špecifiká v oblasti tvorby marketingového mixu vo farmaceutickom priemysle. Prezentujeme vybrané výsledky prieskumu zameraného na analýzu nástrojov marketingového mixu v spoločnosti Zentiva, a.s. Hlohovec.
Anotace česky
V příspěvku poukazujeme na specifika v oblasti tvorby marketingového mixu ve farmaceutickém průmyslu. Prezentujeme vybrané výsledky průzkumu zaměřeného na analýzu nástrojů marketingového mixu v společnosti Zentiva, a.s. Hlohovec.
Anotace anglicky
In this contribution, we highlight the specifics of the marketing mix creation in the pharmaceutical industry. We present selected results of the survey focused on the analysis of the marketing mixtools of the company Zentiva, a.s. Hlohovec.
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 03:32