KUČERKA, Daniel, Soňa RUSNÁKOVÁ and Štefan HUSÁR. Didactics, teaching resources and their using at lessons of English language in Czech Republic. In Miroslav Ondrejovič, Peter Nemeček. The 4th International Scientific Conference in V4 Countries Applied Natural Sciences 2013: sborník příspěvků. 1. vyd. Trnava: University of SS. Cyril and Methodius in Trnava, 2013, p. 345-350. ISBN 978-80-8105-502-7.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Didactics, teaching resources and their using at lessons of English language in Czech Republic
Name in Czech Didaktika, vyučovací prostředky a jejich využití při výuce anglického jazyka v České republice
Authors KUČERKA, Daniel, Soňa RUSNÁKOVÁ and Štefan HUSÁR.
Edition 1. vyd. Trnava, The 4th International Scientific Conference in V4 Countries Applied Natural Sciences 2013: sborník příspěvků, p. 345-350, 6 pp. 2013.
Publisher University of SS. Cyril and Methodius in Trnava
Other information
Original language English
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Slovakia
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form storage medium (CD, DVD, flash disk)
Organization unit Institute of Technology and Business in České Budějovice
ISBN 978-80-8105-502-7
Keywords (in Czech) Didaktika; vyučovací prostředky; hledání použitých prostředků učení; pedagogiky; ICT
Keywords in English Didactics; teaching resources; search in used teaching resources; pedagogy; ICT
Tags DPS
Changed by Changed by: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Changed: 14/10/2013 10:57.
Abstract
Aim of the article is to introduce the reader to the problems of the use of teaching, techniques for English classes and literature educators at schools trough the eyes of students in selected secondary vocational schools and one secondary school in South Bohemia. The survey sample consisted of 141 respondents and the results are presented in this article.
Abstract (in Czech)
Cílem příspěvku je uvést čtenáře do problematiky užívání didaktické techniky na hodinách anglického jazyka a literatury pedagogickými pracovníky na školách očima žáků na třech vybraných SOŠ a jednom gymnáziu v Jihočeském kraji. Průzkumný vzorek tvořilo 141 respondentů a jeho výsledky uvádíme v tomto příspěvku.
PrintDisplayed: 18/5/2024 21:34