CAHA, Zdeněk. Komplexní analýza jazykové učebnice se zřetelem k jejímu využití pro potřeby firemního vzdělávání (The Comprehensive Analysis of the Language Textbook with Respect to its Use for the Purposes of Corporate Language Training). Online. In Tvůrčí činnost jako proces vnímání, poznání a seberealizace : sborník příspěvků. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2013, p. 13-28.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Komplexní analýza jazykové učebnice se zřetelem k jejímu využití pro potřeby firemního vzdělávání
Name (in English) The Comprehensive Analysis of the Language Textbook with Respect to its Use for the Purposes of Corporate Language Training
Authors CAHA, Zdeněk.
Edition 1. vyd. České Budějovice, Tvůrčí činnost jako proces vnímání, poznání a seberealizace : sborník příspěvků, p. 13-28, 16 pp. 2013.
Publisher Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form electronic version available online
Organization unit Institute of Technology and Business in České Budějovice
Keywords (in Czech) analýza jazykové učebnice; potřeby firemního vzdělávání
Keywords in English the analysis of the language textbook; the corporate training
Tags KCJ1, KCJ2, KCJ4, KCJ5
Changed by Changed by: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Changed: 4/9/2013 14:31.
Abstract
Tématem příspěvku je komplexní analýza učebnice Time to Talk 1 (dále TTT 1), a to se zřetelem jejího využití pro účely firemního vzdělávání. Učebnice je hodnocena v rámci tzv. „in-use-evaluation“, tedy ve fázi, kdy je aplikována ve výuce (Cunningsworth, 1995, s.14).
Abstract (in English)
This article offers a comprehensive analysis of the textbook Time to Talk 1 ( TTT 1) with respect to its use for purposes of corporate language training. The textbook is analysed in terms of the so-called "in-use-evaluation" which means at the stage where it is applied in the language teaching (Cunningsworth, 1995, p.14).
PrintDisplayed: 28/4/2024 20:25