HRUŠKOVÁ, Lenka. Personality traits of english teachers. Online. In QUAERE 2013 : sborník příspěvků. Hradec Králové: Magnanimitas, 2013, s. 2074-2085. ISBN 978-80-905243-7-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Personality traits of english teachers
Autoři HRUŠKOVÁ, Lenka.
Vydání Hradec Králové, QUAERE 2013 : sborník příspěvků, od s. 2074-2085, 12 s. 2013.
Nakladatel Magnanimitas
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-80-905243-7-8
Klíčová slova česky osobnostní rysy; neuroticismus; extroverze; otevřenosti vůči zkušenosti; přívětivost; svědomitost
Klíčová slova anglicky personality traits; neuroticism; extraversion; openness to experience; agreeableness; conscientiousness; NEO personality inventory
Změnil Změnil: Mgr. Václav Karas, učo 10752. Změněno: 4. 7. 2013 09:50.
Anotace
The influence of a teacher cannot be replaced by textbooks, through moralizing or by a set of punishments and encouragements. The example set by a teacher and the influence of their personality are irreplaceable. A teacher’s work often has a far reaching, long term and suggestive impact on the development of a pupil’s personality, their behaviour and feelings.In our paper we try to describe some of the personality traits of English teachers in primary education in selected schools in the Czech Republic with the use of standardized psychological tests (quantitative method) and personal interview (qualitative method).
Anotace česky
Vliv osobnosti učitele nenahradí ani učebnice, ani mravní poučování, ani soustava trestů a povzbuzování. Osobní příklad učitele a jeho osobnosti jsou nenahraditelné. Působení učitele má často dalekosáhlý, dlouhodobý a sugestivní dopad na vývoj osobnosti, chování a prožívání žáků. V našem příspěvku se pokoušíme popsat některé osobnostní rysy učitelů anglického jazyka na základních školách v České Republice. Výsledky opíráme o standardizované psychologické měření(kvantitativní metodou) a osobní besedu (kvalitativní metodu)
VytisknoutZobrazeno: 21. 6. 2024 13:24