CAHA, Zdeněk. Všeobecné zásady výuky, studia a hodnocení v rakouském sektoru Fachhochschulen (The General Principles of Teaching, Study and Evaluating in the Austrian FH Sector). Online. In Language ant the environment : sborník přísěvků. 1. vyd. Gliwice: Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości, 2013, p. 228-234. ISBN 978-83-61401-84-1.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Všeobecné zásady výuky, studia a hodnocení v rakouském sektoru Fachhochschulen
Name (in English) The General Principles of Teaching, Study and Evaluating in the Austrian FH Sector
Authors CAHA, Zdeněk.
Edition 1. vyd. Gliwice, Language ant the environment : sborník přísěvků, p. 228-234, 7 pp. 2013.
Publisher Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Poland
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form electronic version available online
Organization unit Institute of Technology and Business in České Budějovice
ISBN 978-83-61401-84-1
Keywords (in Czech) Zásady výuky a studia; hodnocení; rakouský sektor Fachhochschulen; výzkumné šetření
Keywords in English principles of teaching and learning; evaluating; Austrian FH Sector; research
Tags KCJ2, KCJ5
Changed by Changed by: Ing. Eva Simotová, učo 7388. Changed: 11/12/2013 15:07.
Abstract
Příspěvek je zaměřen na osvětlení všeobecných zásad výuky a studia v rakouském sektoru Fachhochschulen (FH). Zdůrazněny jsou také odlišnosti v porovnání s naším vysokoškolským sektorem. Na závěr je prezentována část výsledků vlastního výzkumného šetření na dvou rakouských Fachhochschulen.
Abstract (in English)
The paper is focused on the introduction of the general principles of teaching and learning in the Austrian Fachhochschulen sector. Also the differences in comparison with our university sector are highlighted. The results of the author’s research on the two Austrian Fachhochschulen in conclusion are
PrintDisplayed: 2/5/2024 23:13