ŠULISTOVÁ, Jindřiška. Result Comparison of Student Success in Technical and Business EnglishinElectronic Testing. In E-konference na téma Využití elektronických médií ve výuce a testování v cizích jazycích na profesně zaměřené škole. 1. vyd. České Budějovice: Tribun EU s. r. o., 2013, p. 38-44. ISBN 978-80-263-0358-9.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Result Comparison of Student Success in Technical and Business EnglishinElectronic Testing.
Name in Czech Komparace výsledků úspěšnosti u studentů technické a ekonomické angličtiny.
Authors ŠULISTOVÁ, Jindřiška.
Edition 1. vyd. České Budějovice, E-konference na téma Využití elektronických médií ve výuce a testování v cizích jazycích na profesně zaměřené škole. p. 38-44, 7 pp. 2013.
Publisher Tribun EU s. r. o.
Other information
Original language English
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form storage medium (CD, DVD, flash disk)
Organization unit Institute of Technology and Business in České Budějovice
ISBN 978-80-263-0358-9
Keywords (in Czech) elektronické testování; technická angličtina; obchodní angličtina; grafy; srovnání
Keywords in English electronic testing; Civil Engineering English; Business English; graphs; comparison
Tags AEP_1, AEP_3, ATP_1, ATP_2, KCJ4
Changed by Changed by: Ing. Eva Simotová, učo 7388. Changed: 9/9/2013 13:08.
Abstract
The paper deals with electronic language testing with accent on results in English for special purposes; i.e. Civil Engineering English and Business English. The contribution offers two sets of pie charts showing the percentage of successful and failed students, and students who have not taken the examination yet. The bar graph at the end of the paper gives a comparison of success in these two subjects.
Abstract (in Czech)
Příspěvek se zabývá elektronickým testováním s důrazem na výsledky v angličtině pro zvláštní účely, tj. angličtině technického a obchodního směru. Příspěvek nabízí dvě sady výsečových grafů ukazující procento úspěšných studentů i studentů, kteří budou navštěvovat předmět znovu, aby získali kredity, a míru studentů, kteří ještě nepsali test z vyučovacího předmětu.Sloupcový graf na konci příspěvku poskytuje srovnání úspěšnosti v těchto dvou předmětech.
PrintDisplayed: 27/4/2024 22:39