ŠULISTOVÁ, Jindřiška. Result Comparison of Student Success in Technical and Business EnglishinElectronic Testing. In E-konference na téma Využití elektronických médií ve výuce a testování v cizích jazycích na profesně zaměřené škole. 1. vyd. České Budějovice: Tribun EU s. r. o., 2013, s. 38-44. ISBN 978-80-263-0358-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Result Comparison of Student Success in Technical and Business EnglishinElectronic Testing.
Název česky Komparace výsledků úspěšnosti u studentů technické a ekonomické angličtiny.
Autoři ŠULISTOVÁ, Jindřiška.
Vydání 1. vyd. České Budějovice, E-konference na téma Využití elektronických médií ve výuce a testování v cizích jazycích na profesně zaměřené škole. od s. 38-44, 7 s. 2013.
Nakladatel Tribun EU s. r. o.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-80-263-0358-9
Klíčová slova česky elektronické testování; technická angličtina; obchodní angličtina; grafy; srovnání
Klíčová slova anglicky electronic testing; Civil Engineering English; Business English; graphs; comparison
Štítky AEP_1, AEP_3, ATP_1, ATP_2, KCJ4
Změnil Změnila: Ing. Eva Simotová, učo 7388. Změněno: 9. 9. 2013 13:08.
Anotace
The paper deals with electronic language testing with accent on results in English for special purposes; i.e. Civil Engineering English and Business English. The contribution offers two sets of pie charts showing the percentage of successful and failed students, and students who have not taken the examination yet. The bar graph at the end of the paper gives a comparison of success in these two subjects.
Anotace česky
Příspěvek se zabývá elektronickým testováním s důrazem na výsledky v angličtině pro zvláštní účely, tj. angličtině technického a obchodního směru. Příspěvek nabízí dvě sady výsečových grafů ukazující procento úspěšných studentů i studentů, kteří budou navštěvovat předmět znovu, aby získali kredity, a míru studentů, kteří ještě nepsali test z vyučovacího předmětu.Sloupcový graf na konci příspěvku poskytuje srovnání úspěšnosti v těchto dvou předmětech.
VytisknoutZobrazeno: 4. 5. 2024 18:01