D
2013
Reflexe zkušeností z elektronického testování v rámci cizích jazyků.
PALMOVÁ, Jana
Basic information
Original name
Reflexe zkušeností z elektronického testování v rámci cizích jazyků.
Name (in English)
Reflecion of Electronic Testing Experience in Foreign Languages.
Edition
1. vyd. České Budějovice, E-konference na téma Využití elektronických médií ve výuce a testování v cizích jazycích na profesně zaměřené škole. p. 34-37, 4 pp. 2013
Publisher
Tribun EU s. r. o.
Other information
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Publication form
storage medium (CD, DVD, flash disk)
Organization unit
Institute of Technology and Business in České Budějovice
Keywords (in Czech)
elektronické testování; odpovědník; systém IS; sestavování testů; specifická prorucha učení
Keywords in English
electronic testing; ROPOT; the system IS;compilingtests; specific learning disability
V originále
Příspěvek je zaměřen na konkrétní osobní zkušenosti s využitím elektronického testování v rámci cizích jazyků. Zmíněny jsou jak problematické body tohoto druhu ověřování znalostí, tak jeho mnohé nesporné výhody. Dále se autorka dotýká rozdílu mezi elektronickým testováním studentů denního a kombinovaného studia, problematice orientace v systému, sestavování odpovědníků, či předpokládanému individuálnímu přístupu u studentů se specifickou poruchou učení.
In English
The paper focuses ona specificpersonal experience in using electronictesting inforeign languages. Problematicpoints are mentionedaswell as the validationof knowledgeand itsmanydifferent advantages.The authortouchesthe differencebetween electronictestingstudentsof full- and part-time students, compiling ROPOTorindividual approachintendedfor studentswith a specificlearning disability.
Displayed: 9/11/2024 02:46