2013
Reflexe zkušeností z elektronického testování v rámci cizích jazyků.
PALMOVÁ, JanaZákladní údaje
Originální název
Reflexe zkušeností z elektronického testování v rámci cizích jazyků.
Název anglicky
Reflecion of Electronic Testing Experience in Foreign Languages.
Autoři
PALMOVÁ, Jana
Vydání
1. vyd. České Budějovice, E-konference na téma Využití elektronických médií ve výuce a testování v cizích jazycích na profesně zaměřené škole. od s. 34-37, 4 s. 2013
Nakladatel
Tribun EU s. r. o.
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-263-0358-9
Klíčová slova česky
elektronické testování; odpovědník; systém IS; sestavování testů; specifická prorucha učení
Klíčová slova anglicky
electronic testing; ROPOT; the system IS;compilingtests; specific learning disability
Změněno: 5. 4. 2013 11:19, Jiřina Hřebečková
V originále
Příspěvek je zaměřen na konkrétní osobní zkušenosti s využitím elektronického testování v rámci cizích jazyků. Zmíněny jsou jak problematické body tohoto druhu ověřování znalostí, tak jeho mnohé nesporné výhody. Dále se autorka dotýká rozdílu mezi elektronickým testováním studentů denního a kombinovaného studia, problematice orientace v systému, sestavování odpovědníků, či předpokládanému individuálnímu přístupu u studentů se specifickou poruchou učení.
Anglicky
The paper focuses ona specificpersonal experience in using electronictesting inforeign languages. Problematicpoints are mentionedaswell as the validationof knowledgeand itsmanydifferent advantages.The authortouchesthe differencebetween electronictestingstudentsof full- and part-time students, compiling ROPOTorindividual approachintendedfor studentswith a specificlearning disability.