2012
Využití nástrojů e-learningu v praktické výuce ekonomické němčiny jako hlavního jazyka na VŠTE v Českých Budějovicích
ZELINKOVÁ, KamilaBasic information
Original name
Využití nástrojů e-learningu v praktické výuce ekonomické němčiny jako hlavního jazyka na VŠTE v Českých Budějovicích
Name (in English)
E-learning instruments in teaching German language for Economists at the Institute of Technology and Business in České Budějovice
Authors
ZELINKOVÁ, Kamila
Edition
České Budějovice, Sborník ze semináře na téma „Metodika výuky a hodnocení studentů v terciárním vzdělávání“ (6.6.2012) a „Požadavky praxe“ (5.6.2012) : sborník příspěvků, p. nestránkováno, 12 pp. 2012
Publisher
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Proceedings paper
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
is not subject to a state or trade secret
Publication form
storage medium (CD, DVD, flash disk)
Organization unit
Institute of Technology and Business in České Budějovice
ISBN
978-80-7468-053-3
Keywords (in Czech)
e-learning; IS VŠTE; IS Masarykovy univerzity; e-learningové nástroje; učební materiály; odevzdávárna; e-learning jazyků; elektronické testování
Keywords in English
e-learning; Information system of the Institute of Technology and Business in České Budějovice; IS of the Masaryk University; e-learning instruments; learning materials; questionnaires; e-learning of foreign languages; electronic testing
Links
CZ.1.07/2.2.00/28.0115, plan (intention).
Changed: 14/2/2013 13:37, Jiřina Hřebečková
V originále
Článek pojednává o významu e-learningu v procesu vzdělávání dospělých a dále o jeho praktickém využití ve výuce ekonomické němčiny na VŠTE v Českých Budějovicích. V úvodu je na základě několika definic e-learningu charakterizováno, co vlastně e-learning je a dále jsou krátce popsány jeho výhody a některé nevýhody. Poté je vysvětleno, jak je možné použít velmi efektivně e-learning ve spojení s informačním systémem VŠTE. Příspěvek se zabývá e-learningovou formou výuky v seminárních skupinách NEP_3 (Němčina pro ekonomy 3. semestr), zaměřuje se na možnosti využití e-learningu v seminářích těchto skupin a vyhodnocuje efektivnost a atraktivitu nástrojů e-learningu v prostředí Informačního systému VŠTE. Na základě výsledků online dotazníkového šetření mezi studenty tří seminárních skupin NEP_3 se e-learning jeví v současné době jako samozřejmá součást vzdělávání vysokoškoláků, která běžně doprovází vzdělávací proces.