PLACHÝ, Jan. Problematika stanovení výstupů z učení, metodiky a podmínek hodnocení vycházející z výstupu z učení u technických předmětů (Issue of determining learning outcomes, assessment methodology and conditions based on the output of learning in technical subjects). In Sborník ze semináře na téma „Metodika výuky a hodnocení studentů v terciárním vzdělávání“ (6.6.2012) a „Požadavky praxe“ (5.6.2012) : sborník příspěvků. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. p. nestránkováno, 15 pp. ISBN 978-80-7468-053-3. 2012.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Problematika stanovení výstupů z učení, metodiky a podmínek hodnocení vycházející z výstupu z učení u technických předmětů
Name (in English) Issue of determining learning outcomes, assessment methodology and conditions based on the output of learning in technical subjects
Authors PLACHÝ, Jan.
Edition České Budějovice, Sborník ze semináře na téma „Metodika výuky a hodnocení studentů v terciárním vzdělávání“ (6.6.2012) a „Požadavky praxe“ (5.6.2012) : sborník příspěvků, p. nestránkováno, 15 pp. 2012.
Publisher Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form storage medium (CD, DVD, flash disk)
Organization unit Institute of Technology and Business in České Budějovice
ISBN 978-80-7468-053-3
Keywords (in Czech) výuka; metodika; hodnocení; klasifikace; rekonstrukce; hydroizolace
Keywords in English teaching; methodology; evaluation; classification; reconstruction; waterproofing
Tags HYD_1, HYD_2, KST2, RKS
Links CZ.1.07/2.2.00/28.0115, plan (intention).
Changed by Changed by: Ing. Jan Plachý, Ph.D., učo 8355. Changed: 15/4/2013 22:42.
Abstract
Příspěvek se zabývá problematikou formulování výstupů z učení, metodiky a hodnocení u vybraných předmětů technického směru v oboru stavebnictví na VŠTE v Českých Budějovicích v oboru Konstrukce staveb. Vzhledem k tomu, že se jedná o první semestr výuky těchto předmětů s nově formulovanými výstupy, všímá si také vlivu doby výuky jednotlivých předmětů na průběžné hodnocení jednotlivých předmětů.
Abstract (in English)
The paper deals with the formulation of learning outcomes, methodology and evaluation in selected subjects technical direction in the construction industry on VŠTE in Czech Budejovice in the field of construction of buildings. Given that this is the first semester of teaching these subjects with newly formulated outputs, noting also the impact of time and the subject to ongoing evaluation of individual subjects.
PrintDisplayed: 20/4/2024 05:46