PLACHÝ, Jan. Problematika stanovení výstupů z učení, metodiky a podmínek hodnocení vycházející z výstupu z učení u technických předmětů. In Sborník ze semináře na téma „Metodika výuky a hodnocení studentů v terciárním vzdělávání“ (6.6.2012) a „Požadavky praxe“ (5.6.2012) : sborník příspěvků. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. s. nestránkováno, 15 s. ISBN 978-80-7468-053-3. 2012.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Problematika stanovení výstupů z učení, metodiky a podmínek hodnocení vycházející z výstupu z učení u technických předmětů
Název anglicky Issue of determining learning outcomes, assessment methodology and conditions based on the output of learning in technical subjects
Autoři PLACHÝ, Jan.
Vydání České Budějovice, Sborník ze semináře na téma „Metodika výuky a hodnocení studentů v terciárním vzdělávání“ (6.6.2012) a „Požadavky praxe“ (5.6.2012) : sborník příspěvků, od s. nestránkováno, 15 s. 2012.
Nakladatel Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN 978-80-7468-053-3
Klíčová slova česky výuka; metodika; hodnocení; klasifikace; rekonstrukce; hydroizolace
Klíčová slova anglicky teaching; methodology; evaluation; classification; reconstruction; waterproofing
Štítky HYD_1, HYD_2, KST2, RKS
Návaznosti CZ.1.07/2.2.00/28.0115, záměr.
Změnil Změnil: Ing. Jan Plachý, Ph.D., učo 8355. Změněno: 15. 4. 2013 22:42.
Anotace
Příspěvek se zabývá problematikou formulování výstupů z učení, metodiky a hodnocení u vybraných předmětů technického směru v oboru stavebnictví na VŠTE v Českých Budějovicích v oboru Konstrukce staveb. Vzhledem k tomu, že se jedná o první semestr výuky těchto předmětů s nově formulovanými výstupy, všímá si také vlivu doby výuky jednotlivých předmětů na průběžné hodnocení jednotlivých předmětů.
Anotace anglicky
The paper deals with the formulation of learning outcomes, methodology and evaluation in selected subjects technical direction in the construction industry on VŠTE in Czech Budejovice in the field of construction of buildings. Given that this is the first semester of teaching these subjects with newly formulated outputs, noting also the impact of time and the subject to ongoing evaluation of individual subjects.
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 15:52