D
2012
Psychologický pohled na výuku humanitních předmětů v bakalářském programu na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích
MAJEROVÁ, Petra
Basic information
Original name
Psychologický pohled na výuku humanitních předmětů v bakalářském programu na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích
Name (in English)
Psychological perspective on teaching humanities in an undergraduate program at the University of Technology and Business in České Budějovice
Edition
České Budějovice, Sborník ze semináře na téma „Metodika výuky a hodnocení studentů v terciárním vzdělávání“ (6.6.2012) a „Požadavky praxe“ (5.6.2012) : sborník příspěvků, p. nestránkováno, 10 pp. 2012
Publisher
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Other information
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Publication form
storage medium (CD, DVD, flash disk)
Organization unit
Institute of Technology and Business in České Budějovice
Keywords (in Czech)
výuka; seminář; metody hodnocení; humanitní předmět; sociální komunikace; psychologie
Keywords in English
teaching; seminar; evaluation methods; humanities; social communication; psychology
Links
CZ.1.07/2.2.00/28.0115, plan (intention).
V originále
Humanitně orientované předměty jako Sociální komunikace a Psychologie a sociologie pro ekonomické obory a Komunikační dovednosti pro technické obory jsou volitelnými předměty doporučovanými studijními plány pro druhý ročník, konkrétně třetí a čtvrtý semestr, v rámci bakalářských programů Vysoké školy technické a ekonomické v Českých Budějovicích. Organizační formou výuky je seminář a v případě Psychologie a sociologie se jedná navíc o souběžný cyklus přednášek. Cílem předmětů je celkový rozvoj osobnosti studentů, osvojení, procvičení a zdokonalení sociálně komunikačních dovedností a získání základního povědomí o psychologicko-sociologických souvislostech lidského chování a jednání v nejrůznějších situacích vyplývajících z běžné pracovní i osobní interakce. Hlavními metodami hodnocení jsou aktivní účast, písemný projev s náležitými parametry a absolvování testu.
In English
Humanities-oriented subjects like Social Communication and Psychology and Sociology for the economic section and Communication Skills section is for technical elective courses for students of the second year, namely the third and fourth semester, the undergraduate programs of the University of Technology and Business in České Budějovice. Organizational form of teaching is the seminar and in the case of Psychology and sociology is also a parallel series of lectures. The aim is overall development of the student's personality, learning, practicing and improving social communication skills and acquire basic knowledge of psychological and sociological context of human behavior and actions in various situations arising from normal business and personal interactions. The main evaluation methods are active participation, writing an essay with the appropriate parameters and passing the test.
Displayed: 27/12/2024 09:14