D 2012

Vývoj výuky a hodnocení předmětu Stavební fyzika I

CHARVÁTOVÁ, Pavlína

Basic information

Original name

Vývoj výuky a hodnocení předmětu Stavební fyzika I

Name (in English)

The development of teaching and score of the subject Building Physics I

Authors

CHARVÁTOVÁ, Pavlína

Edition

České Budějovice, Sborník ze semináře na téma „Metodika výuky a hodnocení studentů v terciárním vzdělávání“ (6.6.2012) a „Požadavky praxe“ (5.6.2012) : sborník příspěvků, p. nestránkováno, 7 pp. 2012

Publisher

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Publication form

storage medium (CD, DVD, flash disk)

Organization unit

Institute of Technology and Business in České Budějovice

ISBN

978-80-7468-053-3

Keywords (in Czech)

stavební fyzika; tepelná technika; hodnocení; anotace

Keywords in English

Building Physics; heat technology; score, annotation

Tags

KST6, SFY_1

Links

CZ.1.07/2.2.00/28.0115, plan (intention).
Změněno: 14/2/2013 10:28, Jiřina Hřebečková

Abstract

ORIG EN

V originále

Stavební fyziku I – tepelnou techniku vyučuji na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích od letního semestru 2011. Tento předmět prošel v průběhu výuky určitým svým vývojem, což se odráží i na výsledcích hodnocení tohoto předmětu. V průběhu jednotlivých semestrů se hodnocení výrazně zlepšuje. Také zájem studentů o tuto stále aktuálnější problematiku narůstá. Velký vliv na hodnocení má také zastoupení studentů denní a kombinované formy studia.

In English

I teach Building Physics I at the Institute of Technology and Businesses in České Budějovice from the summer semester 2011. The subject passed during teaching to development, this is reflected in the results of the evaluation. Student assessment is better and student interest grows. A big number of students grows the number of unsuccessful students. Rating also affects the kind of study.
Displayed: 9/11/2024 02:23