Detailed Information on Publication Record
2012
Vývoj výuky a hodnocení předmětu Stavební fyzika I
CHARVÁTOVÁ, PavlínaBasic information
Original name
Vývoj výuky a hodnocení předmětu Stavební fyzika I
Name (in English)
The development of teaching and score of the subject Building Physics I
Authors
Edition
České Budějovice, Sborník ze semináře na téma „Metodika výuky a hodnocení studentů v terciárním vzdělávání“ (6.6.2012) a „Požadavky praxe“ (5.6.2012) : sborník příspěvků, p. nestránkováno, 7 pp. 2012
Publisher
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Publication form
storage medium (CD, DVD, flash disk)
Organization unit
Institute of Technology and Business in České Budějovice
ISBN
978-80-7468-053-3
Keywords (in Czech)
stavební fyzika; tepelná technika; hodnocení; anotace
Keywords in English
Building Physics; heat technology; score, annotation
Links
CZ.1.07/2.2.00/28.0115, plan (intention).
Změněno: 14/2/2013 10:28, Jiřina Hřebečková
V originále
Stavební fyziku I – tepelnou techniku vyučuji na Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích od letního semestru 2011. Tento předmět prošel v průběhu výuky určitým svým vývojem, což se odráží i na výsledcích hodnocení tohoto předmětu. V průběhu jednotlivých semestrů se hodnocení výrazně zlepšuje. Také zájem studentů o tuto stále aktuálnější problematiku narůstá. Velký vliv na hodnocení má také zastoupení studentů denní a kombinované formy studia.
In English
I teach Building Physics I at the Institute of Technology and Businesses in České Budějovice from the summer semester 2011. The subject passed during teaching to development, this is reflected in the results of the evaluation. Student assessment is better and student interest grows. A big number of students grows the number of unsuccessful students. Rating also affects the kind of study.