D 2012

Efektivní metody vzdělávání pro studenty dopravních oborů

ČEJKA, Jiří

Základní údaje

Originální název

Efektivní metody vzdělávání pro studenty dopravních oborů

Název anglicky

Effective methods of education for students

Autoři

Vydání

České Budějovice, Sborník ze semináře na téma „Metodika výuky a hodnocení studentů v terciárním vzdělávání“ (6.6.2012) a „Požadavky praxe“ (5.6.2012) : sborník příspěvků, od s. nestránkováno, 7 s. 2012

Nakladatel

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-7468-053-3

Klíčová slova česky

metody výuky; vzdělávání; výuka; student; vysoká škola; učení; přednáška; metoda

Klíčová slova anglicky

Teaching methods; education; teaching; student; university; studying; lecture; method

Štítky

Návaznosti

CZ.1.07/2.2.00/28.0115, záměr.
Změněno: 10. 12. 2013 17:16, Ing. Jiří Čejka, Ph.D.

Anotace

V originále

Cílem je zjistit efektivnost různých metod výuky používaných pro vzdělávání studentů dopravních oborů na vysokých školách. Výuka a učení jsou dvě rozdílné skutečnosti. Nejlépe vnímaným kritériem pro zjišťování dobrého učení, je množství studentů, kteří se studiu věnují a pravidelně se účastní přednášek či jiných vzdělávacích akcí.

Anglicky

The goal is to determine the effectiveness of various teaching methods used for teaching the university students in the transportation-related fields of study. The teaching and the studying are two different things. The numbers of students who devote themselves to the study and regularly attend the lectures or other educational events are the best perceived criterion to establish the good level of studying.