2012
Efektivní metody vzdělávání pro studenty dopravních oborů
ČEJKA, JiříZákladní údaje
Originální název
Efektivní metody vzdělávání pro studenty dopravních oborů
Název anglicky
Effective methods of education for students
Autoři
Vydání
České Budějovice, Sborník ze semináře na téma „Metodika výuky a hodnocení studentů v terciárním vzdělávání“ (6.6.2012) a „Požadavky praxe“ (5.6.2012) : sborník příspěvků, od s. nestránkováno, 7 s. 2012
Nakladatel
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-7468-053-3
Klíčová slova česky
metody výuky; vzdělávání; výuka; student; vysoká škola; učení; přednáška; metoda
Klíčová slova anglicky
Teaching methods; education; teaching; student; university; studying; lecture; method
Návaznosti
CZ.1.07/2.2.00/28.0115, záměr.
Změněno: 10. 12. 2013 17:16, Ing. Jiří Čejka, Ph.D.
V originále
Cílem je zjistit efektivnost různých metod výuky používaných pro vzdělávání studentů dopravních oborů na vysokých školách. Výuka a učení jsou dvě rozdílné skutečnosti. Nejlépe vnímaným kritériem pro zjišťování dobrého učení, je množství studentů, kteří se studiu věnují a pravidelně se účastní přednášek či jiných vzdělávacích akcí.
Anglicky
The goal is to determine the effectiveness of various teaching methods used for teaching the university students in the transportation-related fields of study. The teaching and the studying are two different things. The numbers of students who devote themselves to the study and regularly attend the lectures or other educational events are the best perceived criterion to establish the good level of studying.