Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{20181, author = {Kučera, Lukáš}, address = {Jihlava}, booktitle = {Trendy a technologie 2012 : sborník příspěvků}, edition = {1. vyd.}, editor = {Hana Vojáčková}, keywords = {CRM; trends; customer; software}, language = {cze}, location = {Jihlava}, isbn = {978-80-87035-63-4}, pages = {62-66}, publisher = {Vysoká škola polytechnická Jihlava}, title = {Nové trendy v CRM software}, year = {2012} }
TY - JOUR ID - 20181 AU - Kučera, Lukáš PY - 2012 TI - Nové trendy v CRM software PB - Vysoká škola polytechnická Jihlava CY - Jihlava SN - 9788087035634 KW - CRM KW - trends KW - customer KW - software N2 - Řízení vztahů se zákazníky (CRM) představuje souhrn aktivit, procesů a postupů, jak vytvořit, rozvíjet a udržovat prospěšné vztahy se zákazníky. Celá řada firem si bohužel myslí, že CRM je pouhá implementace CRM software, který vyřeší vše - to bohužel není pravda. CRM software je však velmi důležitý nástroj, který může být firmám užitečným pomocníkem k řízení vztahů se zákazníky. Proto je nutné neustále sledovat trh s CRM software, který se stále vyvíjí, a snažit se o implementaci všech nových trendů, které mohou firmě pomoci zlepšit její pozici na trhu. ER -
KUČERA, Lukáš. Nové trendy v CRM software (New trends in CRM software). In Hana Vojáčková. \textit{Trendy a technologie 2012 : sborník příspěvků}. 1. vyd. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2012, p.~62-66. ISBN~978-80-87035-63-4.
|