D 2012

Nové trendy v CRM software

KUČERA, Lukáš

Základní údaje

Originální název

Nové trendy v CRM software

Název anglicky

New trends in CRM software

Autoři

KUČERA, Lukáš

Vydání

1. vyd. Jihlava, Trendy a technologie 2012 : sborník příspěvků, od s. 62-66, 5 s. 2012

Nakladatel

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-87035-63-4

Klíčová slova česky

CRM; trendy; zákazník; software

Klíčová slova anglicky

CRM; trends; customer; software

Štítky

Změněno: 25. 11. 2013 20:14, Ing. Lukáš Kučera

Anotace

V originále

Řízení vztahů se zákazníky (CRM) představuje souhrn aktivit, procesů a postupů, jak vytvořit, rozvíjet a udržovat prospěšné vztahy se zákazníky. Celá řada firem si bohužel myslí, že CRM je pouhá implementace CRM software, který vyřeší vše - to bohužel není pravda. CRM software je však velmi důležitý nástroj, který může být firmám užitečným pomocníkem k řízení vztahů se zákazníky. Proto je nutné neustále sledovat trh s CRM software, který se stále vyvíjí, a snažit se o implementaci všech nových trendů, které mohou firmě pomoci zlepšit její pozici na trhu.