V originále
Tato učební opora je určena především studentům kombinované formy studia oboru Ekonomika a management, ale také jako základní učební pomůcka pro studenty denní formy studia tohoto oboru i dalších studentů, kteří si mohou zvolit předmět Marketing jako předmět volitelného bloku. Tato opora je koncipována jako základní učební pomůcka a vodítko pro studenty předmětu Marketing. Tato studijní opora si klade za cíl poskytnout studentům základní rámec předmětu marketing a vysvětlení základních pojmů a terminologie z oblasti marketingu. Jelikož kombinovaná forma studia klade vyšší nároky na samostudium studentů, každá kapitola obsahuje odkazy na povinnou i doporučenou literaturu. Zejména povinná literatura uvedená u jednotlivých kapitol je nutným základem samostudia, které je nezbytné pro zdárné absolvování předmětu. Každá kapitola na začátku shrnuje základní klíčové pojmy, které by si měl student pro prostudování kapitoly a odpovídající literatury osvojit. Otázky a úkoly na konci každé kapitoly upozorňují na primární problémy, které by měl student zvládnout, a mají za cíl prověřit získané teoretické znalosti shrnuté v dané kapitole opor i znalosti získané samostudiem. Úkoly k zamyšlení a diskusi vedou studenty k osvojení teoretických znalostí jejich aplikací na konkrétních případech a zamyšlení nad nastudovanou problematikou.