c 2012

Marketingový výzkum : studijní opora pro kombinované studium : bakalářské studium

STUCHLÝ, Jaroslav

Základní údaje

Originální název

Marketingový výzkum : studijní opora pro kombinované studium : bakalářské studium

Autoři

STUCHLÝ, Jaroslav

Vydání

1. vyd. České Budějovice, 97 s. 2012

Nakladatel

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-7468-022-9

Štítky

KCRM1, MAV
Změněno: 11. 2. 2015 13:04, Bc. Kamila Skubýová

Anotace

V originále

Tato učební opora je určena studentům kombinovaného studia. Je koncipována jako studijní pomůcka pro předmět MAV Marketingový výzkum. Nahrazuje přednášky J. Stuchlý: MAV a doplňuje učební texty Ezrová (2003) a Malý (2006). Shrnutí cílů a obsahu opory. Text je orientován na čtenáře, tj. na studenta daného předmětu. V opoře najdete k základním okruhům (tématům) studia klíčové pojmy, cíle, výklad, studijní materiály, kontrolní otázky a úkoly, náměty k zamyšlení a diskuzi a klíč k řešení položených otázek.
Zobrazeno: 20. 10. 2024 14:55