FREY, Petr. Marketingová komunikace : to nejlepší z nových trendů. 2., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2008, 195 s. ISBN 978-80-7261-160-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketingová komunikace : to nejlepší z nových trendů
Autoři FREY, Petr.
Vydání 2., rozš. vyd. Praha, 195 s. 2008.
Nakladatel Management Press
Další údaje
Typ výsledku Odborná kniha
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW Obsah
ISBN 978-80-7261-160-7
Klíčová slova česky marketingová komunikace; reklama a propagace; communication in marketing; advertising
Změnil Změnila: Ing. Marie Slabá, Ph.D., učo 7719. Změněno: 2. 11. 2010 10:18.
VytisknoutZobrazeno: 2. 5. 2024 18:51