c 2010

Obchodní podnikání II : studijní opora pro kombinované studium

MULAČOVÁ, Věra a Petr MULAČ

Základní údaje

Originální název

Obchodní podnikání II : studijní opora pro kombinované studium

Název anglicky

Trade activity II

Autoři

MULAČOVÁ, Věra a Petr MULAČ

Vydání

1. vyd. České Budějovice, 73 s. 2010

Nakladatel

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

ISBN

978-80-87278-58-1

Klíčová slova česky

strategické řízení obchodu; zahraniční obchod

Klíčová slova anglicky

strategic management of trade activities; foreign trade

Štítky

Změněno: 7. 3. 2011 14:57, Věra Kostková

Anotace

V originále

Cílem studijní opory je vyložit význam procesů strategického řízení, organizování, řízení rizik a zdůraznit význam řízení informačních toků probíhajících v obchodní jednotce z pohledu vlastníků a managementu obchodní firmy, která se snaží prosadit na trhu a dlouhodobě prosperovat. Předpokládá předchozí zvládnutí učiva předmětu Obchodní podnikání I, na který navazuje. Druhá část studijního materiálu je zaměřena na specifika obchodování se zahraničím.