2010
Obchodní podnikání II : studijní opora pro kombinované studium
MULAČOVÁ, Věra a Petr MULAČZákladní údaje
Originální název
Obchodní podnikání II : studijní opora pro kombinované studium
Název anglicky
Trade activity II
Autoři
MULAČOVÁ, Věra a Petr MULAČ
Vydání
1. vyd. České Budějovice, 73 s. 2010
Nakladatel
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ISBN
978-80-87278-58-1
Klíčová slova česky
strategické řízení obchodu; zahraniční obchod
Klíčová slova anglicky
strategic management of trade activities; foreign trade
Změněno: 7. 3. 2011 14:57, Věra Kostková
Anotace
V originále
Cílem studijní opory je vyložit význam procesů strategického řízení, organizování, řízení rizik a zdůraznit význam řízení informačních toků probíhajících v obchodní jednotce z pohledu vlastníků a managementu obchodní firmy, která se snaží prosadit na trhu a dlouhodobě prosperovat. Předpokládá předchozí zvládnutí učiva předmětu Obchodní podnikání I, na který navazuje. Druhá část studijního materiálu je zaměřena na specifika obchodování se zahraničím.