2008
Znalostní a praktické dovednosti absolventů vysokých škol jako významný faktor konkurenceschopnosti podniků
STRAKOVÁ, Jarmila, Miroslav KREJČA a Jan VÁCHALZákladní údaje
Originální název
Znalostní a praktické dovednosti absolventů vysokých škol jako významný faktor konkurenceschopnosti podniků
Název česky
Znalostní a praktické dovednosti absolventů vysokých škol jako významný faktor konkurenceschopnosti podniků
Název anglicky
Knowledge and practical skills of graduates as the important factor of the company competitive strength
Autoři
STRAKOVÁ, Jarmila (203 Česká republika, garant), Miroslav KREJČA (203 Česká republika) a Jan VÁCHAL (203 Česká republika)
Vydání
Littera Scripta, České Budějovice, VŠTE v Českých Budějovicích, 2008, 1802-503X
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/75081431:_____/08:00000046
Klíčová slova anglicky
creativity; competence requirements; knowledge-based generation of managers; action competences; creative intelligence
Změněno: 8. 10. 2009 13:06, Záznam byl importován z knihovního systému.
V originále
V příspěvku jsou prezentovány výsledky vybraných psychologicko-diagnostických a motivačních parametrů studentů VOŠ (psychologické typy, motivační a aspirační paramet-ry, profesní zaměření). Provedeno je porovnání se studenty univerzit v Linci a studenty Ze-mědělské fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích. Zhodnoceny jsou zjištěné disparity a naznačen jejich vliv na průběh pedagogického procesu.
Anglicky
The document interpretes the results of same selected psychological-diagnostically and incetive attributes of students at the college (psychological types, incentive and aspiration attributes, professions). It is affected by the comparison amity students from Linz and University of South Bohemia, Faculty of Agriculture. Finally the report detects the disparities amity students and shows influence on the course of pedagogics process.