J 2008

Znalostní a praktické dovednosti absolventů vysokých škol jako významný faktor konkurenceschopnosti podniků

STRAKOVÁ, Jarmila, Miroslav KREJČA a Jan VÁCHAL

Základní údaje

Originální název

Znalostní a praktické dovednosti absolventů vysokých škol jako významný faktor konkurenceschopnosti podniků

Název česky

Znalostní a praktické dovednosti absolventů vysokých škol jako významný faktor konkurenceschopnosti podniků

Název anglicky

Knowledge and practical skills of graduates as the important factor of the company competitive strength

Autoři

STRAKOVÁ, Jarmila (203 Česká republika, garant), Miroslav KREJČA (203 Česká republika) a Jan VÁCHAL (203 Česká republika)

Vydání

Littera Scripta, České Budějovice, VŠTE v Českých Budějovicích, 2008, 1802-503X

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/75081431:_____/08:00000046

Klíčová slova anglicky

creativity; competence requirements; knowledge-based generation of managers; action competences; creative intelligence
Změněno: 8. 10. 2009 13:06, Záznam byl importován z knihovního systému.

Anotace

V originále

V příspěvku jsou prezentovány výsledky vybraných psychologicko-diagnostických a motivačních parametrů studentů VOŠ (psychologické typy, motivační a aspirační paramet-ry, profesní zaměření). Provedeno je porovnání se studenty univerzit v Linci a studenty Ze-mědělské fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích. Zhodnoceny jsou zjištěné disparity a naznačen jejich vliv na průběh pedagogického procesu.

Anglicky

The document interpretes the results of same selected psychological-diagnostically and incetive attributes of students at the college (psychological types, incentive and aspiration attributes, professions). It is affected by the comparison amity students from Linz and University of South Bohemia, Faculty of Agriculture. Finally the report detects the disparities amity students and shows influence on the course of pedagogics process.