KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum : nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. In Expert. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 277 s. Expert. ISBN 80-247-0966-X.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Moderní marketingový výzkum : nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti
Autoři KOZEL, Roman.
Vydání 1. vyd. Praha, Expert, 277 s. Expert, 2006.
Nakladatel Grada
Další údaje
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
ISBN 80-247-0966-X
Klíčová slova česky marketingový výzkum; marketing research
Změnil Změnila: Bc. Eva Plochová, učo 5607. Změněno: 14. 5. 2010 07:30.
VytisknoutZobrazeno: 18. 5. 2024 22:33