CAD_2 CAD systémy II

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
léto 2014
Rozsah
0/2. 2 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Ing. Jiří Kotrba (cvičící)
Ing. Blanka Petrášková (cvičící)
Garance
Ing. Blanka Petrášková
Katedra informatiky a přírodních věd – Ústav technicko-technologický – Rektor – Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
CAD_2/K9a: Ne 16. 3. 16:30–18:00 D315, 18:10–19:40 D315, So 29. 3. 8:00–9:30 D315, 9:40–11:10 D315, So 24. 5. 13:05–14:35 D315, J. Kotrba
CAD_2/K9b: Ne 16. 3. 8:00–9:30 D315, 9:40–11:10 D315, So 29. 3. 16:30–18:00 D315, 18:10–19:40 D315, So 24. 5. 14:50–16:20 D315, J. Kotrba
CAD_2/S01: Po 16:30–18:00 D315, J. Kotrba
CAD_2/S02: St 16:30–18:00 D315, B. Petrášková
Předpoklady
MAX_KOMBINOVANYCH(56) && MAX_PREZENCNICH(84)
Student by měl ovládat základní práci s počítačem v OS Windows.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Předmět si smí zapsat nejvýše 140 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/140, pouze zareg.: 0/140
Cíle předmětu opírající se o výstupy z učení
Cílem předmětu je osvojení základů obsluhy grafického systému Autodesk Revit Architecture, který se používá pro parametrické projektování a dokumentaci budov. Po úspěšném absolvování předmětu je student schopen nastavit uživatelské prostředí, rozvrhnout pracovní plochu. Umí vytvořit nový projekt, vkládat komponenty, editovat parametry a vytvářet výkresy projektové dokumentace.
Osnova
  • 1. Prostředí systému Autodesk Revit Architecture
  • 2. Rozvržení pracovní plochy, ovládání programu
  • 3. Vytvoření nového projektu a nového podlaží
  • 4. Nastavení a viditelnost prvků
  • 5. Vkládání komponent
  • 6. Stěny, místnosti
  • 7. Střechy, schodiště, zábradlí
  • 8. Editace parametrů
  • 9. Skupiny, rodiny
  • 10. Tabulky, kóty
  • 11. Řezy a pohledy
  • 12. Import a export dwg
  • 13. Vytvoření a tisk výkresu
Literatura
    doporučená literatura
  • Balda,V.,Vinšová,I. Revit Architecture, Praktická uživatelská příručka. 1. vyd. Brno : Computer Press, a. s., 2009. ISBN 978-80-251-2547-2
Organizační formy výuky
seminář
konzultace
Komplexní výukové metody
frontální výuka
projektová výuka
samostatná práce – individuální nebo individualizovaná činnost
výuka podporovaná počítačem
Studijní zátěž
AktivitaPočet hodin za semestr
Prezenční formaKombinovaná forma
Příprava na seminář, cvičení, tutoriál2642
Účast na semináři/cvičeních/tutoriálu/exkurzi2610
Celkem:5252
Metody hodnocení a jejich poměr
test - průběžný 20 %
projekt - semestrální 70 %
tisk výkresu 10 %
Podmínky testu
Jedná se o~vypracování zadaného stavebního výkresu. Hodnotí se rozsah práce a správné použití nástrojů programu. Bodové hodnocení odpovídá procentuálnímu poměru uvedených metod hodnocení. Semestrální projekt max.70 bodů, test max.20 bodů, tisk max. 10 bodů. K~úspěšnému absolvování předmětu je nutné získat min. 70 bodů.
Navazující předměty
Informace učitele
Účast na výuce ve všech formách řeší samostatná vnitřní norma VŠTE (Evidence docházky studentů na VŠTE). Pro studenty prezenční formy studia je na kontaktní výuce, tj. vše kromě přednášek, povinná 70% účast.
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2010, zima 2010, léto 2011, zima 2011, léto 2012, zima 2012, léto 2013, zima 2013, zima 2014, léto 2015, zima 2015, léto 2016, zima 2016, zima 2017, zima 2018, zima 2019, léto 2020, zima 2020, léto 2021, léto 2022.